Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Saturday, February 20, 2010

My NeW wOrLd

hi hallo out there,

My name Adam Meqael...umo pada hari ini 8 bulan 2 hari ....sekejep yer rasenyer hari berlalu kan....emmm thanks to mummy eryn make my own blog for me keep in future.....nak story about myself sikit....i am the first grandchild in da house of mohamad's...of course i'm the king of their heart....disayangi semua...kelahiran yg amat dinantikan oleh setiap ahli keluarga mohamad's....finally pada 18 june 2008 saya lahir di Hospital Sungai Buluh,Selangor.Mama lahirkan saya secara normal seberat 2.5kg if not mistaken...shaya lahir awal dua minggu dr tarikh jangkaan nyer yakni tarikh shaya lahir sama date nikah mummy aju...lucky i'm getting out early kan....i'm so tiny that time.....but not now ok...i'm getting big and bigger now on....ok ok mummy eryn will help me load my 0mnths picca later on...
::took from mummy eryn blog::
::my hand band::
::my leg &hand band::
::kan shaya da kate saya so tiny ::
::tgk rupe shaya...kini dan masa baru lahir::

ok now story mama&papa saya pulak...mama adalah adik pada mummy eryn...mama anak no 2 dr empat beradik..bawah mama ade mummy aju dan juga bonda shasha(org yg suke buat saya nangis)...mama+papa=shaya tinggal di ipoh..tapi shaya sering pulang ke umah onny(grandma)+tok abah(grandpa)shaya...ini kerana mereka semua amat merindui shaya...hampir setiap bulan shaya akan pulang kerumah onny+tokabah shaya.....ok semua familia besar saya akan review day by day ok.....

okies tak mo tulis pepanjang mummy eryn akan tolong adam load my moment since 0mnths till now....